h1

31 Ianuarie 2010

Chiar dacă nu s-a încheiat prima lună din an, viaţa mi-a oferit poate prea multe sentimente deodată. Am intrat în noul an lăsând trecutul la locul lui. Mi-am promis că o să îmi acord orice şansă de a fi fericită. Aşa am şi făcut. Şi am fost fericită. Viaţa mea părea să intre în normal. Tot felul de sentimente mă cuprindeau, însă am încercat să rămân cu picioarele pe pământ şi să-mi ţin capul pe umeri. Şi am reuşit pentru o perioadă… Acum însă sunt slabă…nu mi-am ţinut promisiunea faţă de mine că nu o să mai am încredere în cineva…şi acum îmi pare rău…sunt singura vinovată pentru tot ce se întâmplă în viaţa mea. Şi tot ce mi-a rămas de făcut acum e să mă întreb: De ce sunt aşa drăguţă? De ce am încredere în oameni chiar dacă mă dezamăgesc? De ce nu pot fi eu în locul lor şi să nu îmi pese dacă prin comportamentul meu rănesc pe cineva? De ce nu pot să manipulez şi eu pe cineva cu ajutorul sentimentelor?…Să par un înger şi să fiu exact opusul…să mă ascund în aparenţe…

7 comentarii

  1. da, asa e. inca ma lupt si incerc sa tin capul sus. multumesc! mi-ai adus un zambet 🙂


  2. Hey…capul sus! 🙂
    „SA ITI PESE CAND ALTORA NU LE PASA, ASTA TE FACE OM!” Asta am citit prima oara cand am intrat pe blog 🙂


  3. mersi pentru incurajari 🙂


  4. Stiu este adevarat ce zici, lumea e rea si proasta mai ales dar daca stii sa te controlezi o sa fie bine. Intai analizeaza oamenii si pe urma hotarasti daca merita sa fii buna cu ei sau nu. E un lucru bun ca esti asa cum esti.


  5. pana acum am fost mandra ca ma numaram printre putinele persoane care inca mai au ceva curat in ei, dar asa vreau sa ma pierd in multime…nu vreau sa mai ies in evidenta…sunt luata de proasta…asta inseamna sa fii bun…


  6. asta e problema… nu mai pot sa cred in nimeni si adevarul e ca nici nu mai vreau


  7. Nu poti manipula ptr. ca asa esti tu, esti buna si cred ca trebuie sa fii mandra de lucrul asta iar candva cineva va aprecia asta la tine. Doar sa crezi. 🙂



Lasă un răspuns

