h1

Cum îţi permiţi?

25 Iunie 2009

Cu ce drept încerci să îmi clatini universul şi să-mi trezeşti sentimentele îngropate? Cum îţi permiţi ACUM să îmi ceri ceva ce altădată îţi ofeream şi mă refuzai? De ce ai nevoie de prezenţa mea când ai parte de compania ei? De ce ţi-e dor de ce-a fost între noi dacă tu ai pus capăt de fiecare dată la tot ce a fost frumos?

Cum îţi permiţi să încerci să mă manipulezi din nou cu ajutorul iubirii ce ţi-am purtat-o? Oare ai impresia că mă mai cunoşti? Aşa cum tu te-ai schimbat şi eu am făcut la fel. Nu ştiu ce vrei de la mine. Ţi-am oferit TOTUL şi nu a fost de ajuns…

Lasă un răspuns

