h1

Ore de neliniste…

18 Ianuarie 2009

E tarziu…si ma gandesc ce se intampla cu mine…si nu pot sa imi dau seama. Ma macina ceva, dar nu stiu ce este… Cum se poate sa nu stiu ce nu e in regula? Mii de ganduri imi zboara prin minte si in incercarea disperata de a le ordona parca mai rau le incurc. As prefera sa le fac sa dispara… Sunt amintiri ce imi inunda tot corpul si imi dau impresia ca stau deasupra unei flacari… Contemplandu-le cu prezentul provoaca nostalgie… De ce nu ar putea fi si acum asa? De ce ne schimbam atat de mult si pe masura ce timpul trece devenim tot mai nepasatori?…

3 comentarii

  1. In primul rand trebuie tie sa iti pese de tine si tu sa pui mana sa faci ceva, nu tre sa iti accepti soarta si sa astepti ca altii sa te indrume sau sa iti dea o mana de ajutor…


  2. Eu cred ca niciodata nu o sa ne multumim cu ce avem si intotdeauna o sa ne dorim mai mult…

    Si da…ai dreptate…nepasarea face victime. Dar asta e societatea in care traim…din pacate…


  3. Pe măsură ce trece timpul, unii dintre noi ajungem să dobândim aşa zisa fericire. Odată satisfacuţi emoţional, material (etc) ajungem nepăsători pentru că avem impresia că nu mai contează restul căci avem deja ce ne trebuie.

    Acest articol îmi aduce aminte de societatea de azi în care parcă lumea este mută. Odată ce se simt ei bine nu le mai pasă de restul. Îmi aduc aminte şi de oamenii străzii pe care lumea îi ignoră parcă ar fi nişte neoameni. Ştiu, nu are legătură directă cu articolul tău însă mă gândesc că tot din cauza indiferenţei sunt şi oamenii ăia ai străzii unde sunt. Dacă s-ar ocupa cineva şi de ei, cine ştie, poate le-ar fi mai bine.
    Îmi pare rău că m-am abătut de la subiect dar se pare că articolul tău şi-a făcut efectul asupra mea la ora asta târzie.



Lasă un răspuns

