h1

Cat de importanti sunt prietenii?

14 ianuarie 2009

La ora asta ma gandesc la multe evenimente care mi-au marcat existenta de-a lungul timpului. Mi-aduc aminte de copilarie, care pentru mine a fost o perioada minunata. Nu am avut toate posibilitatile pe care le au copiii de astazi, insa nici nu aveam nevoie de jocuri pe computer si fel de fel de jucarii pentru a fi fericita. Cea mai mare bucurie era atunci cand ieseam afara si cand ne intalneam cu totii sa ne jucam 7 pietre, ascunsea, pescarus, flori,fete si baieti, telefonul fara fir si multe altele. Nu aveam nici o grija…doar eram copii 🙂 Cea mai mare nenorocire care ni se putea intampla(credeam noi) era aceea ca, dupa ce am facut cine stie ce traznaie, parintii ne vor tine o zi sau poate mai multe inchisi in casa. Aveam o multime de prieteni, majoritatea fiind si vecini. Anii au trecut si gasca s-a destramat pe rand, ba ca unul s-a mutat in alt oras, ba a plecat in alta tara, a venit vremea cand fiecare a plecat pe la facultate si s-au cam rupt legaturile(nu chiar toate). Dar oricum am fost fericiti ca si copii si nu ne era rusine ca bem suc de la tec sau ca ieseam afara cu haine ieftine si carpite pe deasupra, ca na, de la atatea cazaturi nu aveam vreo haina care sa nu aiba vreo ruptura pe undeva(hainele de joaca, bineinteles :D). Ma uit astazi in jur si vad copii obsedati de computer care nu se pot integra in societate, nu au prieteni, sunt mereu stresati si plini de violenta. Au mult prea multe ganduri negre pentru varsta lor si nu concep sa li se refuze ceva, sunt mult prea rasfatati si parintii, principalii vinovati, sunt mult prea ocupati pentru a-si aduce aminte ca au niste copii care au nevoie de dragostea si atentia lor si nu de chestii materiale.(dar asta e alta mancare de peste si deja deviez de la subiect).
Stau si ma gandesc cateodata cum ar fi sa iti petreci sarbatorile intre necunoscuti, ca sincer, nu cred ca exista loc in care sa te simti mai bine decat acela in care esti inconjurat de oamenii la care tii… Poti sa te afli in cel mai frumos loc din lume, dar daca nu ai cu cine sa imparti toate frumusetile din locul respectiv te afli degeaba acolo(asta e parerea mea). Si nu cred ca cineva si-ar dori sa stea singur de sarbatori si sa nu imparta magia acestora cu prietenii sau cu familia. Bineinteles ca fiecare dintre noi are momente cand vrea sa fie singur, insa nu cred ca sunt permanente(sa fim seriosi :D)
Da, este important sa ai prieteni(si acum ma refer la cei adevarati). Cine este langa tine cand iti merge bine? Sau cand ai necazuri? Prietenul cel mai bun(asta daca ai unul…ca e cam greu in zilele noastre sa cunosti pe cineva caruia sa-i impartasesti cele mai ascunse ganduri si in care sa poti avea incredere), adica persoana pe care te poti baza de fiecare data si treaba asta e si reciproca.
Ganditi-va cat de mult conteaza prietenii pentru voi, insa aveti grija cum ii alegeti si care va sunt cu adevarat prieteni!

P.S. Iti multumesc ca esti prietena mea, ca imi esti si mi-ai fost alaturi in toate momentele(bune si rele) si sa stii ca de-a lungul anilor m-am distrat pe cinste cu tine! Si acum rad in hohote cand imi aduc aminte de toate nebuniile pe care le-am facut :)) 😛
PRIETENEI MELE DE-O VIATA

3 comentarii

  1. problema este ca oamenii se schimba foarte mult si nu depinde de tine asta. oricum ar fi depind de ce fire esti daca hotarasti sa mai crezi sa nu in oameni.


  2. Asta depinde de ce prieteni iti faci… Am fost dezamagita de prieteni, insa asta nu m-a facut sa imi pierd increderea in oameni(in cei pe care ii cunosc, desigur)


  3. Am discutat si eu despre subiectul asta si am ajuns la concluzia ca mai bine iti iei un animal (caine de ex.) pentru ca el simte, stie cand ti-e greu si incearca sa fie langa tine sa-ti arate in ochisorii lui ca ii pasa dar ii pare rau ca nu poate face mai mult pe cand prietenii….cand ti-e bine sunt cu tine cand dai de greu te lasa…mai devreme sau mai tarziu. 😦

    p.s. exista si mici exceptii dar sunt rare din pacate 😐



Lasă un comentariu